Головна » 2014 » Липень » 23 » Heineken розкриває найбільшу пивну таємницю
14:05
Heineken розкриває найбільшу пивну таємницю

Всі любителі пива можуть відчувати полегшення, тому що основна дилема їхнього життя "чи пиво досить холодне для споживання?" нарешті вирішена. Нещодавно Heineken здійснив співпрацю з французькою дизайнерською групою Raison Pure, результатом якої став випук серії обмежених банок для пива під назвою "Cool Can Edition", які реагують на зміну температури. Алюмінієва пляшка має секретний графічний профіль, який буде відображатися лише за певного впливу холоду (нуль градусів і нижче).

Однак Heineken не перші, хто ввів цей тип дизайну банок. Торік Coca-Cola показала нову упаковку на основі аналогічної технології холодної активації.

Проте, бренд досі не публікув ніякої інформації про те, де ці упаковки нового дизайну можна буде зустріти і скільки коштуватиме такий пивний "девайс".

Джерело: www.brandingmagazine.com

Категорія: Реклама та маркетинг | Переглядів: 401 | Додав: FBM | Теги: дизайн, Пиво, упаковка, heineken, банка | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]